Українські митники пройшли навчання з розпізнавання ознак контрафактних товарів в агропромисловому комплексі

2 вересня



Держмитслужба продовжує активно підвищувати кваліфікацію посадових осіб митниць за напрямом сприяння правовласникам у захисті їх майнових прав інтелектуальної власності.

Так, у Держмитслужбі відбувся черговий навчальний вебінар для українських митників на тему: «Основні ознаки оригінальних та контрафактних товарів у агропромисловому комплексі: транспортні засоби, автозапчастини, мастильні матеріали».

Агропромисловий комплекс є одним із ключових складових економіки України, який гарантує продовольчу безпеку населення та приваблює інвестиції і міжнародні проєкти. Саме тому протидія поширенню контрафактної продукції у цій сфері має стратегічне значення як для держави, так і для споживачів.

Участь у заході взяли представники компаній «JOHN DEERE», «CNH», «SHELL», «MOTUL», «EPAL», «KIA», «HONDA», «SKODA», «BMW Group», «TOYOTA Motor Corporation» та «WD-40 Manufacturing Company», які надали фахові рекомендації з візуального розпізнавання підробок та продемонстрували учасникам типові зразки контрафактної продукції, а також поділилися інформацією про особливості, на які першочергово слід звертати увагу при ідентифікації контрафакту.

Отримання ексклюзивної інформації про оригінальні товари безпосередньо від правовласників брендів дозволяє посадовим особам митних органів чітко та правильно ідентифікувати контрафактну продукцію.

Учасники вебінару наголосили на високій практичній цінності заходів такого формату, адже представники компаній-правовласників є першоджерелом достовірної інформації про ознаки оригінальності їх товарів. 

Тренінг організовано Держмитслужбою за сприяння Асоціації по боротьбі з контрафактом REACT та технічної підтримки Програми з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM).