У квітні Укрпошта прийняла, а Держмитслужба оформила 2 млн 850 тис. відправлень, що є вражаючим результатом! Проте, на жаль, деякі посилки мали некоректно заповнену інформацію щодо відправника, одержувача, вартості й опису вкладення, товарного коду. Це уповільнило їх доставку отримувачу.
Нині спільно з Укрпоштою відпрацьовуємо додаткові методи збору необхідної інформації та впроваджуємо автоматичний обмін даними про всі міжнародні відправлення для прискорення процесу та мінімізації затримок.
Багато користувачів уже отримали від Укрпошти листи (зі скриньки customsdata@ukrposhta.ua) або сповіщення (Viber/SMS: Ukrposhta) з проханням уточнити дані, яких бракує, за посиланням https://www.ukrposhta.ua/ua/ccs. Ці дані необхідні для успішного проходження посилкою шляху від відправника до отримувача!
Продовжуємо вдосконалювати електронні сервіси, аби надавати споживачам якісні державні послуги.
Вдячні за розуміння!