До відома кореспондентів, які надсилають листи на електронну поштову скриньку Державної митної служби України post@customs.gov.ua.
Відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», пунктів 2, 21 та 45 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (зі змінами) та підпункту 4.4 пункту 4 ДСТУ 4163-2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затвердженого наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01 липня 2020 року № 144, на електронний документ накладається кваліфікований або удосконалений електронний підпис чи печатка у визначеному законодавством порядку.
Таким чином, на документи, що надсилаються кореспондентами на електронну поштову скриньку Державної митної служби України, повинні бути накладені кваліфікований або удосконалений електронний підпис чи печатка. Можливість накладення на документи кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису чи печатки та відповідні інструкції представлені, зокрема, на вебсайті Центрального засвідчувального органу у підрозділі «Підписати документ» розділу «Довірчі послуги» за посиланням https://czo.gov.ua/sign.