Статистика свідчить, що в Україні налічується понад 4 млн спортивних уболівальників у різних видах спорту. Більшість із них, обираючи спортивний одяг, взуття та екіпірування, прагнуть бути схожими на своїх кумирів. Використання продукції брендів, яким довіряють провідні спортсмени світу, додає мотивації та стимулює до досягнень.
У сучасному світі спортивна індустрія є не лише символом стилю та активного способу життя, а й важливою складовою глобальної економіки. Виробники спортивного одягу та взуття інвестують значні ресурси у розробку інноваційних технологій, дизайну та просування брендів, які стали впізнаваними в усьому світі.
Попит породжує пропозицію, водночас наявність попиту є сигналом діяти охочим виготовити підробку. І за таких умов захист прав інтелектуальної власності набуває особливого значення — як гарантія якості для споживачів і справедливої конкуренції для виробників.
Сприяння правовласникам у захисті їх прав інтелектуальної власності є одним із основних завдань Держмитслужби. Задля цього на постійній основі підвищується професійний рівень посадових осіб митниць щодо ідентифікації контрафактної продукції.
Темою чергового вебінару для українських митників стали основні ознаки оригінальних та контрафактних товарів, а саме: одягу і взуття для тренувань та спорту.
Участь у заході взяли представники всесвітньо відомих спортивних брендів — NEW BALANCE, ASICS та PUMA, які надали фахові рекомендації щодо візуального розпізнавання підробок, а також акцентували увагу на ознаках, які дають можливість виявити підробку навіть високого рівня виконання.
Отримання ексклюзивної інформації про оригінальні товари безпосередньо від правовласників брендів дозволяє чітко та правильно ідентифікувати контрафакт, а також ефективно сприяти правовласникам у захисті прав інтелектуальної власності та захищати інтереси українських споживачів.
Захід організовано Держмитслужбою за сприяння Асоціації по боротьбі з контрафактом REACT та технічної підтримки Програми з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM).