Разом з тим, спрощення, передбачені Митним кодексом України (Закон України 2510-ІХ від 15.08.2022) та Конвенцією про процедуру спільного транзиту, є аналогічними нормам, які втрачають чинність.
Тому, з метою продовження використання можливостей оформлення товарів на об'єктах підприємств, Держмитслужба рекомендує бізнесу отримувати спрощення, передбачені Кодексом та Конвенцією.
Нагадуємо, що подати заяву на отримання статусу АЕО можна через Єдиний державний інформаційний веб-портал «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» (https://cabinet.customs.gov.ua/).
Форми необхідних документів (заяви про надання авторизацій та анкети самооцінки підприємства) визначено постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 року «Деякі питання реалізації положень Митного кодексу України щодо надання авторизацій» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1092-2022-%D0%BF#Text).
Детальніша інформація розміщена на офіційному сайті Держмитслужби:
про АЕО та спрощення, передбачені Митним кодексом України – у вигляді інструкцій та рекомендацій (https://customs.gov.ua/en/aeo-infographics),
про транзитні спрощення – у відповідному розділі на сайті Держмитслужби (https://customs.gov.ua/rezhim-spilnogo-tranzitu-ncts) та у вигляді інфографік (https://customs.gov.ua/en/ncts-v-infografikakh).
Також, для уточнення необхідної інформації про АЕО та спрощення, передбачені Митним кодексом України, суб’єкти господарювання можуть звернутися за номерами телефонів +38 044 247-26-34 та +38 044 247-28-57.
Питання щодо транзитних спрощень можна адресувати до Служби підтримки з питань спільного транзиту та NCTS (https://help.customs.gov.ua/), за номерами телефонів: +38 044 481-18-07, +38 044 481-19-14, +38 044 481-19-16, +38 095 783-67-01 (Viber, What’s App, Telegram), +38 097 813-08-60 (Viber, What’s App, Telegram), або на електронну поштову скриньку: helpdesk_NCTS@customs.gov.ua