Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби приймає запити цілодобово.
Запити до Служби підтримки з 08:00 до 20:00 годин в робочі дні приймаються:
1) на електронну поштову скриньку helpdesk_NCTS@customs.gov.ua ;
2) за допомогою Модуля технічної підтримки користувачів програмних продуктів Держмитслужби, який розташований на Вебсайті Держмитслужби за посиланням https://help.customs.gov.ua;
3) в телефонному режимі на контактні номери телефонів:
+380 (44) 481-18-07
+380 (44) 481-19-14
+380 (44) 481-19-16
+380 (95) 783-67-01 (Viber, What’s app, Telegram)
+380 (97) 813-08-60 (Viber, What’s app, Telegram)
Запити до Служби підтримки з 20:00 до 08:00 години у робочі дні, у вихідні та святкові дні щодо усунення критичних технічних проблем роботи NCTS приймаються на електронну поштову скриньку ncts-monitoring@customs.gov.ua
Звертаємо увагу, що запит обов’язково повинен містити:
1) назву юридичної особи, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб – резидентів та нерезидентів) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців), ПІБ контактної особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону;
2) код та/або назву підрозділу митного органу, посаду, ПІБ посадової особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону (у разі якщо користувачем є посадова особа митного органу).
Також у запиті обов’язково має викладатись суть питання.