Держмитслужба нагадує контакти Служби підтримки з питань спільного транзиту та NCTS

14 серпня
Odoo • Зображення та текст

Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби приймає запити цілодобово. 

Запити до Служби підтримки з 08:00 до 20:00 годин в робочі дні приймаються:   

1)  на електронну поштову скриньку  helpdesk_NCTS@customs.gov.ua ;  

2)  за допомогою Модуля технічної підтримки користувачів програмних продуктів Держмитслужби, який розташований на Вебсайті Держмитслужби за посиланням https://help.customs.gov.ua

3)  в телефонному режимі на контактні номери телефонів: 

+380 (44) 481-18-07 

+380 (44) 481-19-14 

+380 (44) 481-19-16 

+380 (95) 783-67-01 (Viber, What’s app, Telegram) 

+380 (97) 813-08-60 (Viber, What’s app, Telegram) 

Запити до Служби підтримки з 20:00 до 08:00 години у робочі дні, у вихідні та святкові дні щодо усунення критичних технічних проблем роботи NCTS приймаються на електронну поштову скриньку  ncts-monitoring@customs.gov.ua  

Звертаємо увагу, що запит обов’язково повинен містити: 

1) назву юридичної особи, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб – резидентів та нерезидентів) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців), ПІБ контактної особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону; 

2) код та/або назву підрозділу митного органу, посаду, ПІБ посадової особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону (у разі якщо користувачем є посадова особа митного органу). 

Також у запиті обов’язково має викладатись суть питання.