
Наявність якісної системи Help Desk для NCTS була одним із важливих умов вступу України до Конвенції про процедуру спільного транзиту. Відповідно до європейської практики, наступним кроком для підвищення комунікації між митними органами та бізнесом є створення системи Help Desk для всіх митних ІТ систем (IT Service Management - ITSM).
Контакт-центр стане провідним механізмом комунікації між бізнесом і Держмитслужбою. Його функціонал охоплюватиме не лише питання, пов’язані з митними ІТ-системами, а й усі інші аспекти взаємодії суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності з митними органами. Такий підхід відповідає європейській практиці побудови комплексної системи підтримки користувачів (ITSM).
Так, Держмитслужба вже підписала контракт на розробку Контакт-центру за підтримки Програми ЄС з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM).
«Створення єдиного Контакт-центру - це важливий крок до впровадження сучасної, клієнтоорієнтованої моделі взаємодії митниці з бізнесом. Ми відходимо від фрагментованих каналів комунікації та переходимо до інтегрованої системи, яка дозволить обробляти запити швидко, якісно та прозоро. Це означає, що підприємці матимуть точку входу для вирішення питань - від консультацій щодо ІТ-систем до організаційних аспектів митного оформлення. Такий підхід відповідає європейським стандартам обслуговування та сприяє підвищенню довіри до митниці як до партнера у зовнішньоекономічній діяльності. Наше завдання - зробити так, щоб кожен запит отримував своєчасну та професійну відповідь, а сам процес комунікації був максимально зручним, передбачуваним і ефективним». - зазначив Олег Ніколайчук, заступник Голови Держмитслужби з питань цифрового розвитку, цифрової трансформації та цифровізації.
Систему буде створено на сучасній платформі, яка дозволяє одночасно обробляти велику кількість звернень, оптимізувати час відповіді на запити та обробляти значні масиви інформації. Нова система прискорить бізнес-процеси та мінімізує людський фактор. Окрім того, вона надасть можливість відстежувати історію всіх заявок: для бізнесу – історію власних заявок, для Держмитслужби – історію всіх заявок від усіх заявників та за окремим заявником
Держмитслужба у соціальних мережах - https://linkbio.co/UkraineCustoms