Одяг, взуття, сумки та аксесуари: митники пройшли інтенсив з ознак оригінальності світових брендів

28 травня

Сьогодні, 28 травня, у Держмитслужбі відбувся четвертий та заключний етап тренінгу на тему: «Основні ознаки оригінальних та контрафактних товарів. Одяг, взуття, сумки та аксесуари».

Odoo • Зображення та текст

Отримання ексклюзивної інформації про оригінальні товари безпосередньо від представників правовласників дозволяє митникам чітко та правильно ідентифікувати контрафактну продукцію, тим самим сприяти захисту прав правовласників і захищати інтереси українських споживачів.

Цього разу участь у заході взяла представниця Асоціації по боротьбі з контрафактом REACT Марина Василевська, яка ознайомила учасників тренінгу з основними ознаками оригінальних товарів компанії «TANGLE TEEZER» - одного зі світових лідерів з виробництва щіток та аксесуарів для волосся.

Тамара ван дер Вельден, представниця компанії «ADIDAS», під час своєї презентації зупинилась на методах ідентифікації контрафактного спортивного одягу та взуття.

У свою чергу представник компаній «CALVIN KLEIN», «GUCCI», «HUGO BOSS», «TOMMY HILFIGER» Олександр Пахаренко зосередив увагу українських митників на виняткових критеріях, які дають можливість відрізнити оригінальну продукцію брендів від підробки. 

Під час своєї презентації Валентин Бажанов, представник компанії «LORO PIANA», ознайомив учасників тренінгу з лінійкою товарів виробництва компанії та зосередив увагу присутніх на ознаках, які дають можливість виявити підробку навіть високого рівня виконання.  

За результатами проходження повного курсу тренінгу з питань ідентифікації контрафактних товарів, який складався з чотирьох етапів, близько 250 посадових осіб митних органів отримають відповідні сертифікати. 

Нагадаємо, що попередні етапи стосувалися ознак оригінальних та контрафактних товарів фармацевтичної промисловості, алкогольної галузі, а також електроприладів і техніки. Методами виявлення підробок із митниками поділилися представники таких відомих виробників, як APPLE Inc., CANON Inc., MERCK & CO, Moet Hennesy та багато інших. 

Тренінг організовано Держмитслужбою за сприяння Асоціації по боротьбі з контрафактом REACT та технічної підтримки Програми з підтримки управління державними фінансами (EU4PFM). Подібні навчальні заходи будуть продовжені.