За перші пів року роботи Telegram Bot митниці опрацював понад 1,6 млн запитів і сповіщень

25 жовтня
Odoo • Зображення та текст

Цифровізація процесів на митниці стрімко розвивається. У квітні цього року Держмитслужба запустила в тестовому режимі Telegram Bot для сервісу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі». 

Він став надійним помічником для отримання операторами сповіщень про статус поданих митних декларацій в режимі реального часу – на якій стадії оформлення знаходиться митна декларація (МД).

Вже понад 2 тис. представників бізнесу оцінили зручність програми та продовжують співпрацю, позбувшись паперових обтяжень і хвилювань стосовно етапу розгляду супровідних документів. 

Тобто Telegram Bot "Єдиного вікна для міжнародної торгівлі" Державної митної служби України дозволяє декларантам та митним брокерам отримувати сповіщення про статус оформлення митних декларацій та інших документів, запитувати залишок передоплати на Єдиному казначейському рахунку Держмитслужби, а також оперативно отримувати іншу корисну інформацію через мессенджер Telegram. Наприклад, є можливість налаштувати сповіщення щодо прийнятих контролюючими органами рішень у справах "Єдиного вікна" та отримувати в режимі реального часу повідомлення з інформацією або вимогою, що була направлена митницею декларанту.

Завдяки цьому сервісу вся актуальна інформація завжди у вас під рукою – достатньо лише відкрити наш бот за адресою https://t.me/Sw_customs_UA_bot.

Для використання боту необхідно попередньо зареєструватися в Особистому кабінеті на Єдиному державному інформаційному вебпорталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» за адресою https://cabinet.customs.gov.ua/tmb.

Наразі у планах – розширення спектру функцій та інтеграція боту до інших модулів Єдиної автоматизованої інформаційної системи митних органів України (ЄАІС).