Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби працює з метою надання технічної та консультаційної підтримки користувачам електронної транзитної системи і приймає запити цілодобово

5 березня
Odoo • Зображення та текст

Тематика запитів:

  • несправності чи збої у роботі електронної транзитної системи (ЕТС) та її складових;

  • надання роз’яснень щодо особливостей користування системою;

  • консультації щодо процедури спільного транзиту;

  • адміністративна допомога у розумінні Конвенції про спільний транзит.

В робочі дні з 08:00 до 20:00 год. запити приймаються: 

  •  на електронну поштову скриньку helpdesk_NCTS@customs.gov.ua ; 

  •  через Модуль технічної підтримки https://help.customs.gov.ua; 

  •  в телефонному режимі на контактні номери телефонів: 

             +380 (44) 481-18-07 

             +380 (44) 481-19-14 

             +380 (44) 481-19-16 

             +380 (95) 783-67-01 (Viber, What’s app, Telegram) 

             +380 (97) 813-08-60 (Viber, What’s app, Telegram) 

Запити до Служби підтримки з 20:00 до 08:00 год. у робочі дні, у вихідні та святкові, приймаються на електронну поштову скриньку ncts-monitoring@customs.gov.ua 

Слід врахувати, що запит обов’язково повинен містити: 

  •  назву юридичної особи, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб – резидентів та нерезидентів) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців), ПІБ контактної особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону; 

  •  код та/або назву підрозділу митного органу, посаду, ПІБ посадової особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону (у разі якщо користувачем є посадова особа митного органу).