tеst

В Державній митній службі запрацював таргетинг-центр для забезпечення достовірності декларування та сплати митних платежів

29 травня

Держмитслужба на базі центрального апарату створила таргетинг-центр для аналітичної та практичної підтримки митниць. Таргетинг-центр забезпечуватиме дотримання достовірності декларування та повноту оподаткування митними платежами.

Таргетинг-центр – це робоча група фахівців Держмитслужби, яка має можливість моніторити митне оформлення. В її зоні уваги знаходяться всі митні декларації. Аналізуючи їх, спеціалісти можуть зорієнтувати митника звернути увагу на окремі ризикові операції, тим самим попередивши потенційне порушення митного законодавства.

Запуск таргетинг-центру має посилити контроль за роботою митниць щодо проведення митних формальностей, покращити достовірність декларування й сприяти надходженню платежів до державного бюджету.

Для декларантів жодних змін в процедурі митного оформлення не відбудеться. Запровадження роботи таргетинг-центру спрямоване виключно на попередження правопорушень.