Держмитслужба модернізує систему Help Desk для підтримки бізнесу під час проходження митних процедур

28 березня
Odoo • Зображення та текст

Державна митна служба України впевнено оновлює за допомогою ІТ-рішень як внутрішні митні процеси, так і послуги. У той же час в рамках зобов'язань України перед європейською інтеграцією вводяться нові митні процедури. 

Впровадження широкого спектру сучасних ІТ-продуктів потребує нового рішення для підтримки бізнесу, яке дозволить надавати бізнес-субʼєктам необхідну інформацію щодо послуг та оперативно вирішувати проблемні питання.

Майбутній Help Desk має на меті оптимізувати час відповіді на запити. Тож така ініціатива сприятиме підвищенню продуктивності, що у свою чергу поліпшить митні процедури та процеси.

Центр підтримки є інтерфейсом для взаємодії між бізнес-суб'єктами та Державною митною службою України. Він буде вирішувати інциденти, що виникають у разі відмов або помилок у інформаційних системах. Цей розвиток особливо важливий у контексті зусиль Держмитслужби з цифровізації. Нові технології покликані прискорити бізнес-процеси та мінімізувати людський фактор.

Над розробкою нового ІТ-інструменту Держмитслужба працює спільно з проектом EU4PFM. Модернізована платформа для обробки запитів та апеляцій від користувачів NCTS та різних аналітичних систем має запрацювати до кінця року.