Держмитслужба інформує про оновлення контактних номерів телефонів Служби підтримки з питань спільного транзиту та NCTS

4 липня
Odoo • Зображення та текст

Оновлення контактних даних Служби підтримки з питань спільного транзиту та NCTS Держмитслужби стосуються мобільних номерів телефонів із підтримкою месенджерів. 

Відтепер Служба підтримки приймає дзвінки та повідомлення за такими номерами телефонів:

+380 (44) 481-18-07 

+380 (44) 481-19-14 

+380 (44) 481-19-16 

+380 (95) 783-67-01 (Viber, What’s app, Telegram) 

+380 (97) 813-08-60 (Viber, What’s app, Telegram)

Нагадуємо, що Служба підтримки користувачів з питань спільного транзиту функціонує з 15 березня 2021 року та створена з метою забезпечення надання технічної та консультаційної підтримки користувачам національної електронної транзитної системи. 

Запити від користувачів з питань, що стосуються режиму спільного транзиту та NCTS, можуть надсилатись до Служби підтримки на електронну поштову скриньку, за допомогою Модуля технічної підтримки користувачів програмних продуктів Держмитслужби та в телефонному режимі на контактні номери телефонів.

Звертаємо увагу, що Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби приймає запити цілодобово. З 20:00 до 08:00 години у робочі дні, у вихідні та святкові дні запити щодо усунення критичних технічних проблем роботи NCTS приймаються на електронну поштову скриньку ncts-monitoring@customs.gov.ua

Повна інформація щодо контактних даних Служби підтримки з питань спільного транзиту та NCTS розміщена у підрозділі Служба підтримки розділу Спільний транзит (NCTS) на офіційному сайті Держмитслужби https://customs.gov.ua/rezhim-spilnogo-tranzitu-ncts